HTML

Le tudok fogyni, és meg is teszem végre!

Egy korábbi bánatevő végre megteszi azt, amit élete első 30 évében nem sikerült. Vagyis búcsút veszek a túlevéstől, már csak ez hiányzik a teljes harmóniámhoz, és nem mellékesen először életemben igazán jó nő leszek!

Friss topikok

  • Mandzsi: ez a lényeg! pont ezt próbálom én is magamba sulykolni, hogy nem az a baj, ha megbotlok, hanem az,... (2011.12.31. 00:24) Belebuktam, de azonnal felálltam

Archívum

A módszer

2011.12.26. 23:30 Alakváltó

 Tudom, hogy sokan hiába esznek kanáriadagokat, mégis - akár jelentős - túlsúlyt cipelnek magukon. Én nem ezek közé tartozom. Nálam gond van mind az elfogyasztott étel mennyiségével, és minőségével is. Ezek oka nagyrészt bánatevés, unalomevés volt, de mostmár talán csak rossz szokásként, de még mindig velem vannak. Itt az ideje, hogyvégre tegyek valamit ellene.

Nekem erre a legjobb módszernek, így, kezdésre Paul McKenna tűnik. A lényeg:

1. Csak akkor eszem, amikor éhes vagyok.

2. Azt eszem, amit tényleg kívánok.

3. Lassan eszem, élvezek minden falatot. 

4. Amikor jól laktam, abbahagyom az evést.

Ez szerintem olyan egyszerű módszer, hogy akár a 4 éves gyerekem is kitalálhatta volna. Vékonyak számára egyértelműnek is tűnhet. Nekem viszont fel kell készülni, hogy főleg az első időszak nem lesz egyszerű a korábbi evésproblémáim miatt. Ezért pár dologgal ki fogom egészíteni a módszert. Reggel kezdem, és holnap jönnek a részletek!

 

Szólj hozzá!

Címkék: fogyás módszer életmódváltás mckenna

A bejegyzés trackback címe:

https://letudokfogyni.blog.hu/api/trackback/id/tr153497801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása