HTML

Le tudok fogyni, és meg is teszem végre!

Egy korábbi bánatevő végre megteszi azt, amit élete első 30 évében nem sikerült. Vagyis búcsút veszek a túlevéstől, már csak ez hiányzik a teljes harmóniámhoz, és nem mellékesen először életemben igazán jó nő leszek!

Friss topikok

  • Mandzsi: ez a lényeg! pont ezt próbálom én is magamba sulykolni, hogy nem az a baj, ha megbotlok, hanem az,... (2011.12.31. 00:24) Belebuktam, de azonnal felálltam

Archívum

Mai torna

2011.12.28. 22:21 Alakváltó

Természetesen a mozgás sem maradhat ki az életmódváltásból. Mostanában egyébként is eljártam többé-kevésbé rendszeresen zumbázni és jógázni, ezt folytatom.

Ma menni szerettem volna zumbára, de sajnos családi okokból nem jött össze. Úgyhogy itthon cardi partyztam egyet (ez is zumba). Intenzívebben tudom itthon csinálni egyrészt mert jobban látom a mozdulatokat, másrészt mert ismerősek kezdenek lenni a mozdulatok is. 25 perc 30 mp-ig bírtam, jól leizzadtam. Remélem, holnap végig bírom! Majd még kevesebbet eszem.

Muszáj lesz belehúznom a tornába, mert jan. 13-tól Zumba hétvégére megyek Südi Iringóval és Mezei Esztivel, ami napi 3 (!!!) zumba órát jelent, amiből az egyik másfél órás, a másik pedig vízi zumba. Szerintem a 3 nap után meg se tudok majd mozdulni. Atyaég, de optimista vagyok, az első nap után!!!

Jah, evés. Én végülis kipipálom az 1. napot. Igaz, hogy nem keveset ettem, és van még mit csiszolni a szabályok betartásán (pl. lassabban enni, azonnal abbahagyni az evést, ha tele a hasam stb.), de szerintem kezdetnek megteszi.

Zsírégető álmokat!

Szólj hozzá!

Címkék: jóga mozgás zumba

A bejegyzés trackback címe:

https://letudokfogyni.blog.hu/api/trackback/id/tr693503053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása