HTML

Le tudok fogyni, és meg is teszem végre!

Egy korábbi bánatevő végre megteszi azt, amit élete első 30 évében nem sikerült. Vagyis búcsút veszek a túlevéstől, már csak ez hiányzik a teljes harmóniámhoz, és nem mellékesen először életemben igazán jó nő leszek!

Friss topikok

  • Mandzsi: ez a lényeg! pont ezt próbálom én is magamba sulykolni, hogy nem az a baj, ha megbotlok, hanem az,... (2011.12.31. 00:24) Belebuktam, de azonnal felálltam

Archívum

Belebuktam, de azonnal felálltam

2011.12.30. 09:54 Alakváltó

 A tegnapi nap katasztrofálisra sikeredett az életmódváltás szempontjából. Névnapot köszöntöttünk vacsorával, desszertnek isteni süteménnyel. Én pedig ettem, pedig nem is voltam éhes! A jóllakottságjelző funkciót pedig sikerül annyira elnyomnom magamban - nem most, ez összességében korábbi eredmény -, hogy nem éreztem, hogy az, hogy jól esik a sütemény, inkább lelki, mint testi érzet.

Tanulság, hogy a kis aranyszabályokat ki kell egészíteniem azzal, hogy 

- vendégeskedésben nagyon résen kell lenni.

Meg az akkor eszem, amikor éhes vagyok és addig, ameddig tele nem leszek szabályt is a másik oldaláról kell szemlélnem, vagyis

- akkor és annyit eszem, amikor és amennyit feltétlenül szükséges....

- minden reggel elolvasom a kis listámat az életmódváltásom részleteiről.

Azért igyekszem ebben most pozitívumot is találni, hogy nem rögtön az jutott eszembe, hogy grrrr, megszegtem, feladom, ilyenek. Nem mondom, átsuhant az agyamon, de el is hessegettem rögtön. Rossz szokások garmadájával vettem körül az étkezéseimet, nem csoda, ha bizonyos automatizmusok kiütik az elhatározást, de napról napra meg fog ez változni.

Szóval ma újult erővel és elhatározással kezdek neki a napnak!

1 komment

Címkék: megszegtem

A bejegyzés trackback címe:

https://letudokfogyni.blog.hu/api/trackback/id/tr643506409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mandzsi · http://thn6.iwiw.net/0601/club/00/10/20/18/7/club_1020187_1209923364066_profile 2011.12.31. 00:24:30

ez a lényeg! pont ezt próbálom én is magamba sulykolni, hogy nem az a baj, ha megbotlok, hanem az, ha feladom az egészet és hüppögve majszolom tovább az életem :)
süti beállítások módosítása